GOD OG PERSONLIG SERVICE…

Lyder det så svært?

Det er det åbenbart! Det er i hvert fald grundet mangel på ovenstående at folk flygter fra butikkerne og shopper på nettet i stedet for. Det er bare ikke det samme vel? Intet kan måle sig med en god, kompetent vejledning og løsning i en fysisk butik. Dét tror vi på hos NOVOTI.

Desværre kan der være langt mellem de gode oplevelser, og man skal lede længe for at finde stolthed for faget nærmest lige meget hvilken branche vi befinder os i. Den er forsvundet med udviklingen og de mange webbaserede butikker. Konkurrencen har gjort at butikkerne bliver fristet af at finde billig og mindre kvalificeret arbejdskraft til at betjene kasseapparaterne landet over.

Det er trist at se denne udvikling, for vi tror på at vi med specialister og kyndige hænder kan gøre det attraktivt for kunderne at handle i de fysiske butikker igen. Det er et hamsterhjul der er svært at træde ud af medmindre man beslutter sig for at gøre en forskel, og det er det vi arbejder med hos Novoti – Forskellen.
Vi arbejder med mennesker, relationer der udmunder i gode oplevelser og ikke mindst salg. Vi har den gode kundeoplevelse i højsædet og vi kan se det gør en forskel på bundlinjen i butikkerne.

Vi er af den opfattelse, at ligesom det er en anden oplevelse at sidde med et fysisk blad mellem hænderne og læse artikler og få inspiration, ja så er det ligeledes også en anden oplevelse at gå ud i butikkerne og mærke, dufte, se og føle varerne. Det at der står et kompetent menneske med en holdning og måske en løsning der kan opfylde lige præcis dit behov må alt andet lige være en mere optimal løsning for alle parter, end shopping fra en skærm. Vores vigtigste mission er at få folk tilbage i butikkerne.

”People buy people”. De køber fra mennesker de kender og måske identificerer sig med og stoler på.

 

Læs mere på Novoti.dk